Alshaya: Victoria’s Secret w Polsce

Jula otwiera czwarty multimarket w Polsce

Jula otwiera czwarty multimarket w Polsce

W 2012 roku (najwcześniej w maju) zostanie uruchomiony pierwszy w Polsce sklep kultowej, amerykańskiej marki Victoria’s Secret. Salon będzie otwarty w warszawskich Złotych Tarasach i zajmie około 100 mkw. powierzchni. Markę wprowadza do naszego kraju Alshaya Poland, ale jej właścicielem jest koncern Limited Brands Inc.

Jak informują przedstawiciele Alshaya Poland, w Złotych Tarasach zamierzano otworzyć sklep o pow. ponad 2 tys. mkw. ale nie było dostępnej tak dużej powierzchni, zdecydowano się więc na mniejszy lokal. Firma nie zdradza także szczegółów dotyczących ewentualnych dalszych otwarć salonów Victoria’s Secret w Polsce. Informuje jedynie, że na razie skupia się na jednym otwarciu, który ma za zadanie zapoznanie klienta z marką i zbadanie popularności na taką ofertę.

Oferta salonu obejmuje bieliznę damską, odzież i kosmetyki sygnowane logo Victoria’s Secret. Produkty tej marki są sprzedawane poprzez sieć tysiąca salonów na całym świecie oraz sklep internetowy. Dotychczas jednak nie otwarto żadnego sklepu w Europie. W tym roku, poza otwarciem w Polsce przewidywane jest także uruchomienie salonu w Londynie. Ashlaya chce także uruchamiać salony w innych krajach Europy.

Limited Brands, do której należy marka Victoria’s Secret, w swoim portfelu posiada także takie marki jak Pink, Bath and Body Works, La Senza, CO Bigelow, White Bam Candle Co I Henri Bendel. Firma prowadzi w samych Stanach Zjednoczonych 2,6 tys. sklepów, sama jest właścicielem 800. Sieć sklepów jest także rozwinięta w Kanadzie. W sumie Limited Brands prowadzi 2,97 tys. sklepów.

Grupa Alshaya to międzynarodowy partner franczyzowy m.in. takich marek jak Mothercare, Debenhams, Boots, Next, River Island, Topshop, The Body Shop. Grupa zatrudnia ponad 22 tys. pracowników w 2 tysiącach salonów. Salony pod jej zarządem znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rosji Turcji, Maroku, Egipcie, a także na Bliskim Wschodzie. W Polsce poprzez Alshaya Poland sp. z o.o firma zarządza sieciami sklepów Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop, Topshop, M.A.C., a także Early Learning Centre.

Alshaya Poland sp. z o.o została zarejestrowana w warszawskim KRS w kwietniu 2006 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 33,29 mln zł. Właścicielem jest Rhino Investments Limited. Każdy z członków zarządu składającego się z osób o nazwisku Alshaya ma prawo do samodzielnego reprezentowania spółki.
 

Reklama

Galeria Jurajska