Miasto szuka inwestorów

Zarząd spółki Euromark Polska S.A., właściciel takich marek jak Alpinus, Campus i sieci sklepów Planet Outdoor poinformował, że w perspektywie nadchodzących pięciu lat planuje otwarcie sklepów flagowych marki Alpinus w stolicach krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Zarząd planuje także rozwijać markę Campus jako markę masową. Strategia rozwoju obejmuje zarówno działania związane z wprowadzaniem nowych kolekcji, jak i otwieraniem nowych sklepów, a nawet wprowadzenie na rynek w tym roku nowej marki. Marka ma być sprzedawana przede wszystkim w mniejszych miastach, hipermarketach oraz jako marka promocyjna w obecnej sieci sprzedaży, czytamy w raporcie o strategii rozwoju.

Od 2011/12 roku spółka chce rozpocząć otwieranie sklepów w formie franczyzy pełnej pod szyldem Planet Outdoor. Punkty będą otwierane jako zupełnie nowe sklepy tam, gdzie będzie to konieczne, lub powstaną z przekształcenia istniejących sklepów agencyjnych tam, gdzie będzie to możliwe. Sklepy franczyzowe mają działać w oparciu o marki Campus i Alpinus, ale oferta zostanie poszerzona o wybrane marki uzupełniające, tak by przygotować ofertę jak najbardziej atrakcyjną dla klientów. Wraz z rozwojem eksportu, spółka planuje wykorzystanie modelu franczyzy również zagranicą – na Ukrainie, w Czechach, Rosji i innych krajach.