Alipnus - marka należąca do spółki Euromark

Sieć sklepów Jack Wolfskin planuje na wiosnę 2012 roku uruchomić pierwszy salon w woj. mazowieckim. Sklep zostanie otwarty w warszawskich Żłotych Tarasach. Dotychczas w Polsce otwarto dwa sklepy pod szyldem Jack Wolfskin – w Galerii Krakowskiej oraz Galerii Bałtyckiej. Właścicielem marki jest Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA, a wyłącznym przedstawicielem na Polskę – firma FAM Sp. J z siedzibą w Gdyni.

Jak informuje Marcin Gabryołek, Brand Manager firmy Fam, sklepy Jack Wolfskin będą otwierane w dużych miastach tylko w centrach handlowych. Nasz rozmówca nie chciał jednak zdradzać szczegółów dotyczących dalszego rozwoju sieci salonów Jack Wolfskin w Polsce. – Najważniejsze jest znalezienie dobrej lokalizacji. Uruchomienie pojedynczej placówki zajmuje nam sześć tygodni – wyjaśnia Marcin Gabryołek.

Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA to europejski producent outdoorowej odzieży, obuwia i sprzętu turystycznego. Firma powstała w 1981 roku, a jej główna siedziba mieści się w Idstein koło Frankfurtu w Niemczech. Sieć sprzedaży liczy kilkaset sklepów na całym świecie (własne i franczyzowe). Najwięcej z nich zlokalizowanych jest w Niemczech (236), a także Chinach (305). W 2011 roku Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA poprawiła swoje wyniki sprzedaży o 22,5 proc., do 355 mln euro.