Reporter Young: zmiana koncepcji salonów

W Dabrowie Górniczej są tereny inwestycyjne

W Dabrowie Górniczej są tereny inwestycyjne

Spółka TWA Retail, właściciel marki Reporter Young rozpoczyna proces zmiany wizerunku swoich salonów. Sklepy o nowym wizerunku zaczną działać już w pierwszym kwartale tego roku.

– Nasze sklepy to głównie lokale o powierzchni około 60 mkw. Pod taką powierzchnię jest planowana nasza kolekcja i na takiej powierzchni opiera się nasz koncept. W planach na kolejne lata rozważamy możliwość zmian w tej kwestii. Od połowy lutego tego roku wprowadzamy refresz wizualizacji naszych salonów, a sklep w Pasażu Grunwaldzkim którego otwarcie jest zaplanowane pod koniec marca będzie pierwszym w pełnej nowej wizualizacji – powiedziała w rozmowie z Retailnet.pl Monika Andrychowicz, Reporter Young.

Spółka zamierza zamknąć 2012 rok z liczbą 72 salonów w Polce. W sezonie wiosenno-letnim (tj. od połowy lutego do końca kwietnia) zarząd spółki ma zaplanowane 14 nowych otwarć, a w sezonie jesienno-zimowym kolejnych 6.

W 2011 roku spółka TWA Retail uruchomiła 14 nowych placówek Reporter Young. Pod szyldem marki otwierane są zarówno salony własne jak i franczyzowe. Sklepy mają najczęściej powierzchnię o wielkości od 50 do 90 mkw. i są zlokalizowane w miastach mających powyżej 40 tys. mieszkańców. Obecnie sieć Reporter Young dysponuje blisko 70 salonami w Polsce, 18 w Rosji i 1 w Gruzji.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016