Neinver: Galeria Katowicka skomercjalizowana w ponad 60 proc.

Wizualizacja parku handlowego w Świeciu

Wizualizacja parku handlowego w Świeciu

Projekt Galerii Katowickiej realizowany wspólnie przez spółkę Neinver i PKP SA w Katowicach na rok przed otwarciem jest w większości skomercjalizowany. W połowie roku zostanie oddana do użytku hala najnowocześniejszego w Polsce dworca kolejowego. To pierwszy etap realizowanego wspólnie kompleksu w ramach którego powstanie oprócz Galerii Katowickiej także Dworzec PKP i hala podziemna dworca PKS.

W chwili obecnej obiekt jest skomercjalizowany na poziomie ponad 60 procent. W galerii znajdzie się m.in. supermarket oraz sklep z artykułami RTV i AGD oraz głównie sklepy z odzieżą i obuwiem najpopularniejszych polskich i zagranicznych marek, akcesoriami, biżuterią, wyposażeniem wnętrz oraz kosmetykami. Firmy, które już wynajęły powierzchnię handlową w powstającym kompleksie komunikacyjno-handlowo-biznesowym to m.in.: Starbucks, który otworzy trzy lokale ( w tym jeden na hali dworca kolejowego, który stanowi integralną część obiektu), Matras z dwoma księgarniami, Tchibo, biuro podróży Tui, salon z odzieżą sportową i sprzętem kempingowym 4F, sklep Hubiz, 1 Minute, Relay, Kolporter, Pasmanteria, Vip Collection, Minewine.pl, Owocowy Raj, Fotojoker, Travel Club Lufthansa. Z kolei restauracje Bacówka, Subway, KFC i Burger King wzmocnią food court przyszłego centrum.

Wyłącznym agentem przy komercjalizacji Galerii Katowickiej jest firma Cushman & Wakefield. W nowym kompleksie powierzchnia przeznaczona na handel i usługi zajmie ponad 53 tys. mkw., na których łącznie powstanie około 250 punktów usługowo-handlowych. Podziemna część pomieści parking na 1200 samochodów.
 

Reklama

Galeria Jurajska