Rozwój sieci Etam Lingerie w Polsce

W centrum handlowym Korona Kielce otwarty zostanie salon obuwniczy Wojas. Marka zdecydowała, by to właśnie w śródmiejskiej galerii powstał lokal o nowym, wprowadzanym dopiero na rynek konspekcie. Będzie przestronnie i nowocześnie. Sklep Wojas zajmie lokal na dolnym parterze Galerii Korona Kielce o powierzchni ok. 90 metrów. W salonie znaleźć będzie można skórzane obuwie damskie i męskie występujące w trzech liniach: formal, urban, casual oraz buty trekkingowe. Ofertę marki uzupełni galanteria skórzana – torebki, teczki, czy paski.

Marka Wojas powstała w latach 90 i początkowo tworzona była przez zaledwie kilka osób z inicjatorem przedsięwzięcia, Wiesławem Wojasem na czele. Dziś Wojas SA jest liderem wśród polskich producentów obuwia, zatrudniającym około 1300 osób w całej Polsce i zarządzającym 122 salonami firmowymi w Polsce i 9 salonami  na Słowacji. – Nasza firma bardzo dynamicznie się rozwija. Dostarczamy na rynek produkty o najwyższej jakości i nowoczesnym wzornictwie. Oczywiście podążamy za obowiązującymi trendami, lecz zachowujemy swój wypracowany i doceniany przez klientów styl, pogrupowany w trzy linie: buty miejskie, eleganckie oraz weekendowe, w tym trekkingowe i śniegowe obuwie RELAKS by Wojas.  Wizerunek, tak samo jak produkty naszej firmy, ma dla nas ogromne znaczenie, czego wyrazem jest również architektura naszych salonów. W Galerii Korona Kielce otworzymy sklep według nowego konceptu wizualnego. Jego design charakteryzować będzie przestrzenny układ nowoczesnych mebli z dominującą kolorystyką bieli, jasnego brązu oraz szarości – informuje Bożena Kosińska, reprezentująca markę Wojas.

Poza firmą Wojas w Galerii Korona Kielce znajdą się jeszcze inne markowe sklepy obuwnicze między innymi: CCC, Bagatt, , Heavy Duty, czy Ecco. Obuwie będzie można również kupić w innych lokalach handlowych, w których dominować będzie odzież młodzieżowa, elegancka oraz sportowa. Do sklepów tych należą: Pull and Bear, Zara, Reserved, Carry, Royal Collection, Bershka, Masimo Dutti, Stradivarius, Tommy Hilfiger, Intersport, Puma, Nike, Adidas, Levis, Mustang, Campus, Alpinus, House, Cropp Town, Mohito, Caterina, Camaieu, , Big Star, Denny Rose, Diverse.

Galeria Korona Kielce otwarta zostanie 16 maja 2012 roku. Na dwa miesiące przed tym terminem obiekt jest już prawie w całości skomercjalizowany. – Pozostało nam zaledwie kilka procent wolnej powierzchni, w sprawie której prowadzone są obecnie rozmowy z przyszłymi najemcami.– zapowiada Iwona Pękalska z firmy Libra Project. Do najważniejszych marek, poza modowymi, które znajdą się w Galerii Korona Kielce należy m.in. 9-salowe Multikino, fitness Pure z basenem, Klub Squash Korona z pięcioma kortami, czy pierwszy w Polsce Piotr i Paweł.

Galeria Korona Kielce to pierwsze centrum handlowe w stolicy województwa świętokrzyskiego o charakterze śródmiejskim – Galeria odznacza się idealną lokalizacją, znajduje się w centralnym punkcie na mapie Kielc, w sąsiedztwie najważniejszych budynków użyteczności publicznej, blisko dworców autobusowych i kolejowych oraz z bardzo dobrze rozwiniętą komunikacją miejską. Będzie ona obsługiwana przez 23 autobusy kursujące między najważniejszymi dzielnicami miasta, a dodatkowo wokół budowli trwają finansowane przez nas inwestycje drogowe, które z pewnością ułatwią dostęp do obiektu – przypomina Izabela Ironmonger, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce. Według inwestora, spółki Church Land Development, projekt doskonale wpisuje się w tkankę śródmiejską Kielc stanowiąc wartość dodaną dla istniejącej struktury centrum miasta. Na blisko 37 tys. metrów kwadratowych powstaje łącznie ok. 160 punktów handlowych, usługowych, gastronomicznych, a także rozrywkowych. Wśród nich dużą pozycję zajmować będą oczywiście butiki z markową odzieżą, ale również sklepy obuwnicze. – W procesie komercjalizacji Galerii Korona Kielce realizujemy konsekwentnie plan zbudowania najbardziej wszechstronnej oferty zakupowej, by klienci odwiedzający naszą galerię byli pewni, że znajdą tu szeroki wybór wszystkich produktów, których szukają. Dlatego cieszy nas pozyskanie firmy Wojas, która dołączy do pozostałych sklepów obuwniczych – informuje Iwona Pękalska z firmy Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację galerii.