Pepco, ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych obecna także w galeriach i centrach handlowych realizuje plan ekspansji. Firma chce każdego roku powiększać swój udział w rynku, otwierając kolejne placówki sieci i realizując tym samym założone cele strategiczne, dotyczące sprzedaży oraz rozwoju. Model budowy sieci został oparty na programie 35-45 otwarć rocznie. W marcu 2012 spółka zaplanowała otwarcie 6 nowych salonów: w Puławach i Siedlcach gdzie będzie to drugi salon sieci w mieście, a także w Brwinowie, Rzeszowie (piąty sklep w tej miejscowości), we Wrocławiu (siódmy sklep sieci) oraz w Dębnie.

Docelowo Pepco zamierza stworzyć sieć liczącą około 600 salonów zlokalizowanych m.in. w centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów pod marką Pepco jest firma Pepco Poland Sp. z o.o. Pepco Poland jest jedną ze spółek, należących do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Holding Pepco na całym świecie posiada 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.