Wkrótce otwarcie Galerii Venus w Świdniku

We wrześniu 2012 roku na polskim rynku zostanie uruchomiony pierwszy sklep Bath&Body Works. Lokal będzie otwarty w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy. Markę wprowadza do naszego kraju Alshaya Poland, ale jej właścicielem jest koncern Limited Brands Inc. Sklep będzie oferował kosmetyki do domowego SPA, w tym żele pod prysznic, balsamy, perfumy, olejki i świece w wielu kombinacjach zapachowych. Dostępne będą najnowsze kolekcje.

Jak zapowiadają przedstawiciele Alshaya Poland, produkty mają być dostępne w przystępnej cenie. Firma wprowadzająca tę markę na polski rynek nie zdradza szczegółów dotyczących ewentualnych dalszych otwarć salonów Bath&Body Works w naszym kraju.

Limited Brands, do której należy marka Bath&Body Works, w swoim portfelu posiada także takie marki jak Victoria’s Secret, La Senza, CO Bigelow, White Bam Candle Co I Henri Bendel. Firma prowadzi w samych Stanach Zjednoczonych 2,6 tys. sklepów, sama jest właścicielem 800. Sieć sklepów jest także rozwinięta w Kanadzie. W sumie Limited Brands prowadzi 2,97 tys. sklepów.

Grupa Alshaya to międzynarodowy partner franczyzowy m.in. takich marek jak Mothercare, Debenhams, Boots, Next, River Island, Topshop, The Body Shop. Grupa zatrudnia ponad 22 tys. pracowników w 2 tysiącach salonów. Salony pod jej zarządem znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rosji Turcji, Maroku, Egipcie, a także na Bliskim Wschodzie. W Polsce poprzez Alshaya Poland sp. z o.o firma zarządza sieciami sklepów Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop, Topshop, M.A.C., a także Early Learning Centre.

Alshaya Poland sp. z o.o została zarejestrowana w warszawskim KRS w kwietniu 2006 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 33,29 mln zł. Właścicielem jest Rhino Investments Limited. Każdy z członków zarządu składającego się z osób o nazwisku Alshaya ma prawo do samodzielnego reprezentowania spółki.