Esprit: plany refreshingu marki

Mariusz Kaczmarek, dyrektor finansowy Rank Progress

Mariusz Kaczmarek, dyrektor finansowy Rank Progress

Międzynarodowa marka modowa Esprit zamierza odświeżyć swój wizerunek. Zmiany będą dotyczyć wizualizacji wszystkich salonów marki na całym świecie. Ponadto przewidziano refreshing w komunikacji oraz stylu i wizerunku sieci, której głównym zamierzeniem ma być powrót do korzeni.

Nowa strategia ma być sposobem na „ożywienie” marki, która ostatnio miała kłopoty. Przypomnijmy, w październiku ubiegłego roku zarząd spółki ogłosił, że chce wycofać się z kilku rynku np. w USA.
W Polsce przedstawicielem sieci jest Grupa EM&F. Zarząd Grupy zapowiedział, że jest na etapie zaawansowanych rozmów, które mają ułatwić współpracę. – Podobają nam się zmiany, które proponuje Esprit w ramach nowego wizerunku. Dążymy przede wszystkim do podpisania umów franczyzowych z lepszymi warunkami współpracy – powiedział Maciej Szymański, prezes zarządu Grupy EM&F.

Obecnie Esprit posiada ponad 800 firmowych sklepów na całym świecie. Spółka sprzedaje swoje produkty w ponad 14 tys. placówek zajmując łącznie ponad 1 mln. mkw. powierzchni handlowej w ponad 40 krajach. Esprit jest notowana na Hong Kong Stock Exchange od 1993 roku. W Polsce salony sieci znajdują się w większych miastach w Polsce: m.in. Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy czy Gdańsku.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016