CH NoVa Park

8 i 9 marca 2012 Grupa Muszkieterów otworzyła dwa kolejne supermarkety Intermarché pod szyldem Super w Bytomiu (woj. śląskie) i Świdnicy (woj. dolnośląskie). Tym samym do Muszkieterów należy już łącznie 170 sklepów Intermarché.

Oba Intermarché zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Intermarché Super w Bytomiu ma 2071 m2, a  uruchomiony w Galerii Świdnickiej 1834m2 powierzchni sprzedaży.
Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał czy mięso.
Obie placówki oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. W sklepach znajdują się również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych. Ponadto w supermarketach Intermarché, oprócz towarów z tzw. średniej półki dostępne są również produkty delikatesowe z Francji. W ofercie znajdą się także produkty bio i ekologiczne.  Galeria, w której jest  ulokowany Intermarché w Świdnicy powstała w ścisłym centrum blisko 60 tysięcznego miasta. W obu supermarketach zatrudnienie znalazło około 130 osób. Oba Intermarché są zarejestrowane w miejscowych urzędach, co oznacza że tam są płacone wszystkie podatki.

Galeria Świdnicka została otwarta  9 marca 2012. Powierzchnia całkowita obiektu zrealizowanego przez Rank Progress wynosi 24 tys. mkw. To jedyna galeria handlowa w mieście, liczącym blisko 60 tys. mieszkańców. Wśród jej najemców są między innymi takie marki, jak: Apart, CCC, Centro, Cropptown, Diverse, Esotiq, House, Mohito, Monnari, Orsay, Reserved, a także sieci: Drogeria Natura, Empik, Kolporter, Media Expert, Rossmann czy Vision Express. Znajdą się w niej również: centrum fitness, kino Cinema 3D oraz restauracje: Broaster Chicken, Choice, Efez, Siciliano, Raz Dwa Trzy i Cafe Vanilia.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 170 supermarketów Intermarché oraz 79 sklepów Bricomarché  jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce w segmencie supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”.  W 2011 r. jej obroty przekroczyły 4,2 mld zł.  Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Grupa Intermarché jest obecna w 8 krajach: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach.  Dysponują siecią 3 500 sklepów, tworzoną przez 3 tys. niezależnych przedsiębiorców i zatrudniajaca 130 tys. pracowników.