Neinver: nowa strategia dla obiektów outlet

W Galerii Świdnickiej najemcą został supermarket Intermarché

W Galerii Świdnickiej najemcą został supermarket Intermarché

Spółka Neinver, właściciel m.in. sieci centrów outlet Factory wprowadza nową strategię marketingową dla wszystkich swoich obiektów outlet w Polsce. Pierwszym centrum na którym przetestowano kampanię Manifest Your Style było Factory Kraków.

Inwestor po przychylnych reakcjach na kampanię, którą przygotowała Grupa Eskadra zdecydował się na realizację projektu także w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. Start kampanii outdorowej zaplanowano na 19 marca. Informacje o programie Manifest Your Style pojawią się w prasie, radiu i Internecie. Manifest Your Style – to hasło, które na przełomie marca i kwietnia reklamować będzie wiosenne kolekcje w centrach outlet Factory. – Factory to mocne słowo, potrzebuje zatem równie mocnej komunikacji, stąd też zdecydowaliśmy się na hasło Manifest Your Style – mówi Jolanta Matyńska-Kalata Marketing Manager Neinver Asset Management.

– Moda, która najczęściej wykorzystywana jest do promocji centrów handlowych przemija, styl, na którym skupiliśmy się w kampanii Factoryjest wieczny – dodaje Maria Leszczyńska PR Manager Grupy Eskadra, odpowiadającej za pomysł i realizację kampanii. Polacy mają styl i nie wstydzą się go manifestować. Dlatego bohaterami naszej kampanii nie są modelki i modele, tylko zwykli ludzie, zauważeni na ulicy, lub ci, którzy sami zgłosili się do nas poprzez stronę castingową www.manifestyourstyle.pl. Dodatkowo wszystkie kampanijne stylizacje pochodzą z szaf naszych bohaterów. Nic nie narzucamy, pokazujemy ich prawdziwy styl – dodaje Leszczyńska.
W castingu Manifest Your Style wzięło udział ponad 400 kandydatów. Spośród nich wybranych zostało 12 modeli i modelek z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa, czyli z miast, w których zlokalizowane są Centra Outlet Factory. To oni na początku kwietnia pojawią się w materiałach promujących Factory.

Zainteresowanie stroną castingową było tak duże, że zdecydowaliśmy się na stworzenie bloga pod tym samym adresem o tematyce life style z akcentem na style – kwituje Jolanta Matyńska-Kalata Marketing Manager Neinver .

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz cztery w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Centra outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.
 

Reklama

Galeria Jurajska