Reporter Young: testujemy nowy koncept salonów

Systemy bezpieczeństwa to ważna część inwestycji

Systemy bezpieczeństwa to ważna część inwestycji

Spółka TWA Retail, właściciel marki Reporter Young rozpoczął proces zmiany wizerunku swoich salonów. Sklepy o nowym charakterze zaczną działać już z początkiem sezonu, w pierwszym kwartale tego roku. – Otwarcia nowych salonów w sezonie wiosenno-letnim 2012 realizujemy w oparciu o trzecią wizualizację. Pierwsza testowa odsłona salonu w tym koncepcie miała miejsce w rzeszowskiej Galerii Graffica w połowie lutego br. Jako, że wizerunek wymaga pewnych "testów" w trakcie realizowanych otwarć sprawdzamy różne rozwiązania w ramach nowej koncepcji. Trzeci koncept, w pełni zamknięty dzięki elementom wyposażenia będzie można zobaczyć już 23 marca w nowym sklepie Reporter Young w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu – poinformowała redakcję Retailnet.pl Monika Andrychowicz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Reporter Young.

W 2011 roku spółka TWA Retail uruchomiła 14 nowych placówek Reporter Young. Pod szyldem marki otwierane są zarówno salony własne jak i franczyzowe. Sklepy mają najczęściej powierzchnię o wielkości od 50 do 90 mkw. i są zlokalizowane w miastach mających powyżej 40 tys. mieszkańców. Obecnie sieć Reporter Young dysponuje blisko 70 salonami w Polsce, 18 w Rosji i 1 w Gruzji. Właściciel marki zamierza zamknąć 2012 rok z liczbą 72 salonów w Polce. W sezonie wiosenno-letnim (tj. od połowy lutego do końca kwietnia) zarząd spółki ma zaplanowane 14 nowych otwarć, a w sezonie jesienno-zimowym kolejnych 6.

 

Reklama

Galeria Jurajska