Obiekt zostanie otwarty z końcem sierpnia 2012 roku

Sieć sklepów odzieżowych Solar zamierza kontynuować w tym roku podjęte działania silnego rozwoju zagranicznego. W Polsce firma posiada 72 sklepy własne z czego tylko jeden zlokalizowany jest poza galerią handlową. Stale zwiększa też liczbę sklepów franczyzowych o raz sieć sklepów współpracujących. – Wspomniana liczba sklepów oznacza dla nas konieczność myślenia o zintensyfikowaniu działań na rynkach zagranicznych. W pierwszej kolejności planujemy rozwój w Rosji oraz Niemczech. Obecnie poza granicami Polski posiadamy siedem sklepów franczyzowych m.in. po dwa w Rosji i Iranie oraz po jednym na Ukrainie, Belgii i Niemczech, a także około 25 sklepów współpracujących. – powiedział redakcji Retailnet.pl Tomasz Sudoł, dyrektor ds. sieci sprzedaży Solar Company SA.

Spółka Solar Company działa od 1989 roku. Firma jest właścicielem marki Solar skierowanej do kobiet. Grupa rozwija sieć sprzedaży zarówno w Polsce jak i za granicą. Obecnie sieć ma łącznie 234 placówki. W Polsce pod szyldem marki działa 196 punktów handlowych, w tym 72 sklepów własnych, osiem sklepów franczyzowych oraz 116 sklepów partnerskich. Średnia powierzchnia sklepu to ok 129 mkw. Marka posiada także swoje sklepy w Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi.