Zbigniew Grycan prezes Grycan sp. z o.o.

Spółka Ice Cafe Concept, która zarządza siecią Carte d’Or Cafe i jest wyłącznym dystrybutorem lodów tej marki na terenie Polski inwestuje w koncept franczyzowy swoich lokali. Spółka poszukuje partnerów, którzy otwieraliby nowe salony w dużych miastach w Polsce.

Pierwsza z kawiarni należących do sieci Carte d’Or Cafe została uruchomiona pod koniec października 2011 roku w Centrum Handlowym Forum w Koszalinie. Kolejne zaczęły działać CH Jantar w Słupsku oraz w galerii Toruń Plaza. Do końca 2011 roku pojawiły się także lokale w Warszawie i Krakowie. Zarząd sieci informuje także, że obecnie dąży do sfinalizowania umów na otwarcia w roku 2012.
Obecnie w sieci znajduje się ponad 20 kawiarni zlokalizowanych w większości w centrach i galeriach handlowych. Rozwijana jest we współpracy z koncernem Unilever – właścicielem marki lodów Carte dOr.

W sieci lodziarnio-kawiarni Carte d’Or Cafe oferowany jest wybór lodów, kawy i deserów. W zależności od lokalizacji, firma dostosowuje ofertę wyrażoną autorską kartą menu. Koncepcja rozwoju Carte d’Or Cafe przygotowana została w 3 formatach: "wyspa" w centrum handlowym, lodziarnia o powierzchni do 60 mkw. w galerii bądź pełnowymiarowa lodziarnio-kawiarnia premium z obsługą kelnerską, która może działać zarówno w galeriach handlowych, jak i przy popularnych deptakach.

Ice Cafe Concept, firma mająca na celu przekształcenie wybranych istniejących już lodziarni według nowego konceptu Cafe Carte d’Or powstała w 2010 roku. Spółka pojawiła się na rynku na początku lat dziewięćdziesiątych. Kilkuletnie doświadczenie i praca nad finalnym kształtem konceptu zaowocowało stworzeniem marki Ice Cafe i otwarciem pierwszej firmowej kawiarni. Marka postawiła na współpracę właściwie ze wszystkimi największymi producentami lodów.