Neinver: angażujemy najemców w kampanię centrów outlet

Paese w poznańskiej Galerii Malta

Paese w poznańskiej Galerii Malta

We wszystkich należących do Neinver centrach outlet Factory  zaplanowana jest kampania marketingowa, którą z powodzeniem przeprowadzono w Krakowie. Zostanie ona zorganizowana na  przełomie marca i kwietnia 2012, pod hasłem Manifest Your Style.

– Pierwszy raz koncepcja kampanii Manifest Your Style była wprowadzona przy okazji otwarcia nowej inwestycji centrum outlet Factory w Krakowie- mówi Jolanta Matyńska-Kalata, Marketing Manager, Neinver Asset Management. -Była to kampania otwarciowa, podczas której na tle funkcjonujących konkurencyjnych obiektów handlowych chcieliśmy pokazać się niejako w innym świetle, aangażując do współpracy mieszkańców miasta, którzy pokazali swój własny indywidualny styl. Kampania odniosła bardzo dobry rezultat. Klienci odnieśli swój styl i swoje potrzeby do naszej oferty. Odnotowaliśmy bardzo przychylne reakcje na temat tej koncepcji. Okazało się, że ta strategia była strzałem w dziesiątkę. Postanowiliśmy wówczas, że chcemy zastosować ją szerzej- we wszystkich naszych centrach outlet. Manifest Your Style powstała z myślą o centrach outlet. I teraz zastosujemy ją w pozostałych trzech centrach w Poznaniu Wrocławiu i Warszawie. Najemcy obiektu i managerowie marek także uczestniczą w kampanii. Angażujemy ich w taki sposób, że staramy się do kandydata „bohatera kampanii” i medium za pomocą którego będzie promowany dopasować logo danej marki. Tak, by produkty danej firmy korespondowały ze stylem, który jest charakterystyczny dla danej osoby, do danego bohatera kampanii. Jeśli jest to kobieta 30 plus, to szukamy takich marek, które mogłyby odpowiadać jej stylowi – wyjaśnia Jolanta Matyńska-Kalata, Marketing Manager, Neinver Asset Management.

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz cztery w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych. Centra outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

Factory Warszawa Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm m.in. takich jak: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimisimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej o nowej strategii dla obiektów outlet Factory będzie można przeczytać w wywiadzie z Jolantą Matyńską – Kalata Marketing Manager Neinver Asset Management przygotowanym do najnowszego wydania Shopping Center Poland.

 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016