Sizeer: nowy koncept przestrzeni instore

Cushman & Wakefield: wzrost aktywności instytucji finansowych

Cushman & Wakefield: wzrost aktywności instytucji finansowych

Green Wall czyli zielona ściana, zaprojektowana specjalnie do wnętrz, po raz pierwszy pojawia się w galerii handlowej w Polsce. Salon Sizeer Premium w łódzkiej Manufakturze zastosował taką technologią do aranżacji przestrzeni instore.

Ściana w Sizeer Premium w Manufakturze ma 10 metrów kwadratowych powierzchni. Do jej zamontowania zostały użyte stalowe profile, które są wypełnione czterowarstwową tkaniną z „kieszeniami” na rośliny. W tkaninie rozprowadzone są rury nawadniające a w specjalnym podłożu – posadzone dojrzałe rośliny. Ściana musi być specjalnie doświetlana, przynajmniej przez 12 godzin dziennie. Do jej budowy zostało użytych kilkanaście gatunków roślin.

– Byliśmy zafascynowani, gdy zobaczyliśmy wizualizacje Green Wallów z niemieckich i hiszpańskich butików odzieżowych. Od razu wiedzieliśmy, że ściana będzie świetnie pasować do klimatu salonów Premium oraz do idei uwalniania czasu, którą propagujemy w Sizeer. Nasz oferta kierowana jest do ludzi aktywnych, którzy nie lubią siedzieć w jednym miejscu. Idea uwalniania czasu mocno wiąże się z rekreacją poza domem. Nasz Green Wall dodatkowo będzie zachęcać łodzian, by poczuli zew natury – wskoczyli na rowery, założyli rolki, poszli pobiegać czy przespacerować się w nieznane miejsca – mówi Marcin Mroczkowski, projektant wnętrz Marketing Investment Group, właściciela sieci Sizeer.

Salon Sizeer w łódzkiej Manufakturze w nowej odsłonie działa od 9 marca 2012.

Idea zielonej ściany przywędrowała do Polski z Francji – autorem projektu jest botanik Patrick Blanc, który w ten sposób chce propagować humanizację powierzchni architektonicznej. Green Wall to nowość – w Polsce do tej pory zastosowana była w biurowcach, prywatnych apartamentach i salonach spa.

Marketing Investment Group, zarządza m.in. salonami Sizeer oraz 50 Style w Polsce. MIG jest także wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste, Mizuno, Confront, Feewear oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016