Galeria Chełmska: komercjalizacja na poziomie 70 proc.

W Polsce Massimo Dutti ma 16 salonów stacjonarnych

W Polsce Massimo Dutti ma 16 salonów stacjonarnych

Zarząd firmy Galeria Chełmska Sp. z o.o. poinformował o stopniu komercjalizacji obiektu handlowo-rozrywkowego realizowanego w Chełmie. Galeria Chełmska powiększa się o kolejne sklepy i punkty usługowe.

– Ostatnio do grona najemców dołączyli lodziarnia Grycan, pralnia Biała Róża, salon Play oraz przedstawiciel lokalnego biznesu, reprezentujący branżę jubilerską. Oprócz tego w Galerii Chełmskiej znajdą się: Castorama, Tesco, salony odzieżowe H&M oraz New Yorker, kino Cinema Lumiere, sklep sportowy Martes Sport, RTV Euro AGD, Rossmann, Apart oraz salony Orange i Kolportera. Wynajętych jest już ponad 70 procent powierzchni całego obiektu – poinformował redakcję Retailnet.pl Artur Dziewa, prezes Galerii chełmskiej Sp. z o.o.

Realizacja Galerii Chełmskiej to konsekwencja polityki przyjaznej inwestorom realizowanej w ostatnich latach przez władze miasta. Wraz z powstaniem galerii nowe oblicze zyskają bowiem ulice Rejowiecka i Lubelska, położone zostaną nowe chodniki, powstanie również ścieżka rowerowa.

Galeria Chełmska to obiekt handlowo – rozrywkowy, który powstanie w Chełmie pomiędzy ulicami Rejowiecką i Lubelską. Powierzchnia najmu całego kompleksu to ponad 30 tys. m kw. Klienci będą mieli do dyspozycji parking na 800 miejsc. W Galerii Chełmskiej znajdzie się około 80 sklepów i punktów usługowych.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016