Neinver: 800 tys. zł na kampanie outlet Factory

Przetarg na działkę o powierzchni blisko 4 ha

Przetarg na działkę o powierzchni blisko 4 ha

Spółka Neinver, właściciel sieci centrów outlet Factory zlokalizowanych w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie wprowadza nową strategię marketingową dla wszystkich swoich czterech obiektów typu outlet w Polsce.

– Łączny koszt wiosennej kampanii w sieci centrów outlet Factory w Polsce to około 800 tys. zł. Na koszty składa się przede wszystkim kampania outdoorowa, prasa, radio i działania w internecie, a także casting i sesje fotograficzne naszych bohaterów, które były wykonane przez profesjonalnych fotografów modowych – powiedziała w wywiadzie dla Retailnet.pl Jolanta Matyńska-Kalata, Marketing Manager Neinver Asset Management.

Pierwszym centrum na którym przetestowano kampanię Manifest Your Style było Factory Kraków. Inwestor po przychylnych reakcjach na kampanię, którą przygotowała Grupa Eskadra zdecydował się na realizację projektu także w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. Start kampanii outdorowej zaplanowano na 19 marca. Informacje o programie Manifest Your Style pojawią się w prasie, radiu i Internecie. Manifest Your Style – to hasło, które na przełomie marca i kwietnia reklamować będzie wiosenne kolekcje w centrach outlet Factory. – Factory to mocne słowo, potrzebuje zatem równie mocnej komunikacji, stąd też zdecydowaliśmy się na hasło Manifest Your Style – mówi Jolanta Matyńska-Kalata Marketing Manager Neinver Asset Management.

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz cztery w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw. Centra outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016