Atrium European Real Estate Limited

W ciągu najbliższych trzech lat planujemy otworzyć kilkanaście kolejnych perfumerii Sephora. Konkretna liczba otwarć będzie uzależniona od sytuacji na rynku centrów handlowych i dostępności nowych, ciekawych projektów. Interesują nas doborowe lokalizacje czyli najlepiej rokujące centra handlowe oraz reprezentacyjne lokalizacje w centrach największych miast – informuje Michał Dominik, dyrektor generalny, Sephora Polska i Czechy.

Sieć w Polsce składa się obecnie z 88 perfumerii zlokalizowanych na terenie całego kraju. W samym 2011 roku otwartych zostało 7 nowych salonów (Radom, Opole, Kielce, Szczecin, Toruń, Słupsk i Rzeszów). Średnia powierzchnia lokali to 250-300 mkw. Sephora należy do segmentu kosmetyków luksusowych. Strategia komunikacyjna i model zarządzania ekspozycją salonu ejest spójny dla całej sieci. Wszystkie placówki mają zbliżony układ i kierują się tymi samymi zasadami prezentacji oferty. We wszystkich perfumeriach zapachy rozmieszczone są na półkach w kolejności alfabetycznej.

Firma i marka Sephora powstała we Francji ponad 40 lat temu, a na polskim rynku obecna jest od 13 lat. Właścicielem sieci w naszym kraju jest Sephora Polska Sp. z o.o., należaca do koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie grupy działającej w sektorze dóbr luksusowych.