Dwa kolejne sklepy w galeriach handlowych

Pierwszy salon marki modowej COS (Collection Of Style) zostanie otwarty latem tego roku w Concept Store przy ulicy Mysiej 3 w Warszawie. W salonie o powierzchni 500 mkw. znajdzie się kolekcja modowa dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wprowadzenia marki na polski rynek poprzez otwarcie salonu w Warszawie. Oferta COS jest dopasowana do klientów tego rynku. Mamy nadzieję, że nasza marka spotka się z pozytywnym odbiorem wśród konsumentów – powiedziała Marie Honda z koncernu H&M odpowiedzialna za markę COS.

COS, marka szwedzkiego koncernu H&M działa na rynku modowym od 2007 roku. Obecnie pod szyldem sieci działa blisko 50 salonów w 9 krajach. Polska jest na liście pięciu krajów, obok Finlandii, Włoch, Hong Kongu i Kuwejtu, na których sieć debiutuje.

Koncept handlowy Mysia 3 jest zlokalizowany obok Placu Trzech Krzyży w Warszawie. Będzie miał trzy kondygnacje o powierzchni całkowitej 2,5 tys. mkw., w tym powierzchni najmu 2 tys. mkw. W obiekcie zlokalizowane będą także delikatesy i kawiarnie. Natomiast na I piętrze wyznaczono przestrzeń dla organizacji wydarzeń artystycznych i kulturalnych. Otwarcie zaplanowano latem 2012 roku.