Sprzedaż szwedzkiej grupy modowej Hennes & Mauritz AB w lutym 2012 roku była o 13 procent wyższa w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego (w walutach lokalnych wliczając VAT). Sprzedaż w okresie ostatnich trzech miesięcy (I kwartał roku obrotowego Grupy) sprzedaż brutto wzrosła również o 13 procent. Biorąc jednak pod uwagę tylko sklepy stacjonarne i internetowe, które działają rok lub dłużej, to w lutym 2012. wzrosła ona o 2 procent, a całym I kwartale – o 3 procent.

Szwedzkie H&M jest drugą co do wielkości sprzedaży siecią w Europie. Według stanu na 29 lutego 2012 H&M ma 2 491 sklepów (w lutym 2011 roku było 2 212 sklepów). Polska jest na czele krajów Europy Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o ich liczbę. H&M posiada 89 lokalizacji, w tym 13 nowych, które otwarto w 2011 roku. Przypomnijmy, że sprzedaż brutto H&M AB w Polsce wyniosła w całym 2011 roku 2,75 mld koron szwedzkich, czyli ok. 1,31 mld zł. Oznacza to 3-proc. wzrost względem 2010 roku.

Oprócz flagowej marki, grupa ma też w ofercie sklepy COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, jak również H&M Home.