Anna Korzeniowska, Abra SA: mniejsze miasta to atrakcyjny rynek

Zintegrowane centrum komunikacyjne w Poznaniu w trakcie realizacji

Zintegrowane centrum komunikacyjne w Poznaniu w trakcie realizacji

W 2011 roku Abra otworzyła 4 nowe sklepy własne: w Szczecinie, Słupsku, Kołobrzegu i Białymstoku, oraz 3 sklepy franczyzowe: w Oświęcimiu, Nysie i Łowiczu- mówi Anna Korzeniowska, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Abra SA. -Dodatkowo zmieniono lokalizację sklepów we Wrocławiu, w Gorzowie Wielkopolskim, Bytomiu i Wałbrzychu. Obecnie prowadzimy rozmowy z wynajmującymi oraz poszukujemy nowych lokalizacji przez cały rok, dlatego nasz plan otwarć jest na bieżąco aktualizowany. Rocznie planujemy uruchamiać około 10–15 sklepów.

Duże nadzieje wiążemy z naszym programem franczyzowym, który zakłada otwieranie nowych placówek w miastach poniżej 50 tys. mieszkańców. To pozwoli nam wejść na nowy rynek – mniejszych miast – który dotychczas nie był wystarczająco zagospodarowany przez sieci sklepów. Zakładamy systematyczny rozwój sieci zarówno w retail parkach, w pobliżu innych sklepów z wyposażeniem wnętrz i artykułami budowlanymi. Ważne są dla nas takie czynniki, jak dobry dojazd, sąsiedztwo innych sklepów z tej samej lub uzupełniającej branży, parking oraz oczywiście warunki lokalowe.

Marka meblowa  Abra SA posiada 74 sklepy własne i 4 franczyzowe.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016