Galeria Ostrovia: komercjalizacja na finiszu

Spółka przygotowuje kolejną inwestycję

Spółka przygotowuje kolejną inwestycję

Sieć sklepów odzieżowych Oodji dołączyła do grona najemców Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim. Na potrzeby sklepu wynajęto lokal o powierzchni 170 mkw., który zostanie uruchomiony 25 marca 2012 roku. –  Jeszcze w tym miesiącu w galerii swoje lokale otworzą kolejni najemcy m.in. sklep City Sport, kwiaciarnia Mama Mia i biuro podróży. Obecnie do wynajęcia pozostały nam tylko dwa lokale po 20 mkw. – informuje redakcję Retailnet.pl Katarzyna Kucharska, Manager Galerii Ostrovia. W marcu w Galerii Ostrovia swój sklep otworzyła marka odzieżowa Wassyl, która zajęła powierzchnię 95 mkw.

Galeria Ostrovia rozpoczęła działalność 14 października 2011 roku. W galerii mieści sie hipermarket spożywczy – Tesco Extra oraz market typu „Dom i Ogród” sieci Obi. Ponadto w obiekcie znajduje się 100 sklepów m.in. H&M, C&A, New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), Cubus, Empik, Smyk, Media Expert, Deichmann, Takko, Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, Exi Sport, Carry, Camaieu, Orsay, Douglas, Top Secret&Friends, Apart, Yes, Vision Express, Levi’s, Lee Wrangler, Triumph, Bijou Brigitte. Oferta gastronomiczna składa się z kawiarni Cafe Club, lodziarni Grycan, oraz osiem punktów restauracyjnych – w tym między innymi Italian Pizza, 3xNaj oraz jedynego w regionie lokalu KFC.

Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem a projektantem Pentagram.
 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016