Izabela Mucha dyrektor działu wycen i doradztwa Cushman & Wakefield

Najnowsza kampania wizerunkowa gliwickiej galerii opiera się na medialnych osobowościach. Ambasadorem marki CH Forum jest aktorka Małgorzata Socha.  -Będziemy nią promować centrum jako miejsce okazji i premier handlowych, niecodziennych wydarzeń, nowinek ze świata mody- podkreśla Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający CH Forum Gliwice z ramienia Avestus Real Estate.

17 i 18 marca 2012 Centrum Handlowe Forum Gliwice zorganizowało weekendową akcje marketingowa pod nazwa „Bitwa na trendy”. Dla klientów obiektu przygotowano pokazy mody z udziałem uczestniczek z programu Top Model oraz zorganizowaną w formie rywalizacji prezentację pracy stylistów: Małgorzaty Baczyńskiej oraz Roberta Kupisza. W imprezie uczestniczyły też znane postacie ze świata show biznesu: Małgorzata Socha, Marcin Tyszka i Olivier Janiak oraz zaproszeni do jury: Karolina Malinowska, Agnieszka Cegielska, Tamara Arciuch i Robert Kasprzykowski.  

CH Forum to centrum handlowo-rozrywkowe położone w centrum Gliwic. Ze swoimi 43 tys mkw. powierzchni handlowej (GLA) i 140 najemcami, jest drugim tego typu obiektem na Górnym Śląsku i w Zagłębiu – najszybciej rozwijającym się i najgęściej zaludnionym regionie Polski (2,5 miliona mieszkańców). Świetna lokalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym, wysokie obroty oraz rzesza lojalnych klientów to główne czynniki sukcesu CH FORUMCH Forum:.
70 proc. najemców CH Forum to marki modowe, w tym znane firmy odzieżowe, takie jak: Bershka, Cubus, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Royal Collection, Zara, Tom Tailor. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Almi Decor, Home&You (wyposażenie wnętrz), RTV Euro AGD, Sony (elektronika), Douglas i Super-Pharm (drogerie i perfumerie). Część rozrywkowa FORUM to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz pierwszy w regionie klub sieci Pure Health & Fitness.
Na początku 2011 roku w CH Forum otwarto strefę restauracyjną o architekturze i stylistyce nawiązującej do nazwy: „Pod chmurami”. W centrum prowadzony jest program lojalnościowy KLIK, w którym uczestniczy ok. 30 tys klientów.
Centrum zarządza Avestus Real Estate Sp. z o.o. Dyrektorem zarządzającym jest Agnieszka Mielcarz.