IVS Grupa: strategia wizerunkowa Galerii Raj

Wizualizacja galerii w Chojnicach

Wizualizacja galerii w Chojnicach

Rozpoczynająca się kampania dębickiej galerii jest kolejnym – po działaniach PR i social – etapem rozwoju marki- podaje właściciel: IVS Grupa. Za koncepcje reklamowe Galerii Raj na rok 2012 odpowiada krakowska agencja Madeinbrain Studio, która współpracuje między innymi z Silesia City Center.

„Wybieraj przyjemność zakupów” to hasło nowej kampanii wizerunkowej Galerii Raj obejmującej działania ATL i BTL na rok 2012. Zaplanowana strategia reklamowa stanie się uzupełnieniem kampanii komunikacyjnej marki „Raj”.

-Gra słowna z wyrazem RAJ" pojawiająca się w komunikatach reklamowych ma wzmocnić identyfikację i charakter brandu. Kluczowym elementem prezentacji są charakterystyczne, wyraziste i wielobarwne kompozycje grafik wektorowych, stanowiące tło dla pięknych kobiet. Kolejne odsłony reklam determinowane będą kalendarzem wydarzeń odbywających się w Galerii.” – mówi Marek Sikora z Madeinbrain Studio.

W ten sposób budowany ma być przekaz o lekkim, nowoczesnym i dynamicznym charakterze. Planowana grafika ma wywołać skojarzenia galerii handlowej z szeroko pojętym, różnorodnym światem mody.

Kreacja przygotowana na 2012 r. bazuje na pokazaniu nowego „oblicza” centrum handlowego. Ma to związek z trwającą rozbudową i zmianą organizacji przestrzeni w galerii. -Rozbudowa Galerii Raj, a co za tym idzie zwiększenie oferty handlowej, jest doskonałą okazją do zmiany języka w komunikacji z klientem. W komunikatach podkreślać będziemy wyjątkowość i nowe możliwości tego miejsca. – dodaje Marek Sikora z Madeinbrain Studio. Agencja reklamowa będzie kompleksowo realizować projekty zarówno reklam prasowych jak i wielkoformatowych. Strategia reklamowa Galerii Raj, należącej do IVS Grupy jest kolejnym etapem rozwoju tej marki. Od nowego roku prowadzone są również intensywne działania PR i internetowe.

Obecnie trwa rozbudowa Galerii Raj. Po zakończeniu prac obiekt zwiększy swoją powierzchnię z 13, 5 tys. mkw. do 21 tys. mkw. Zyska parking, który pomieści 700 samochodów. Prace budowlane związane z rozbudową obiektu są – jak podaje inwestor- realizowane zgodnie z harmonogramem, który zakłada zakończenie budowy w II kwartale 2012 roku.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016