Essenza man: realizujemy plan rozwoju sieci sprzedaży

Essenza man, firma produkująca odzież męską zamierza otworzyć w tym roku nowe salony sprzedaży w centrach i galeriach handlowych. Firma jest zainteresowana nowymi lokalami m.in. na obszarze województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i łódzkiego. – W najbliższym czasie planujemy otwarcie salonu we Wrocławiu. W chwili obecnej czekamy na przekazanie lokalu w Pasażu Grunwaldzkim. Prowadzimy także rozmowy z centrum handlowym Agora w Bytomiu – poinformował redakcję Retailnet.pl Jakub Ratajczyk, manager marki Essenza Man.

Pierwszy lokal należący do sieci został uruchomiony w Galerii Otrovia w Ostrowie Wielkopolskim. Kolejne mają być otwierane w centrach handlowych zlokalizowanych w Gliwicach, Zabrzu czy Łodzi. Harmonogram otwarć, jak poinformował manager Essenza Man, uzależniony jest od sytuacji gospodarczej i wysokości sprzedaży.

Zgodnie ze strategią firmy, salony sprzedaży mają powierzchnię od 60 do 100 mkw. W ofercie firmy znajduje się odzież męska oraz dodatki ze średniej i wyższej półki cenowej. Firma działa także w oparciu o model franczyzowy.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016