Olaf Koch, prezes Metro AG

Zarząd spółki Etos SA, właściciel marki Diverse, poszerzył sieć sprzedaży o trzy kolejne salony. Dwa z nich to sklepy własne, jeden funkcjonuje na zasadzie franczyzy. – 18 lutego został otwarty nowy sklep o powierzchni 127 mkw. w Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim. To pierwszy salon marki w tym mieście. Z kolei 8 marca do sieci dołączył 122 metrowy sklep własny w Galerii Świdnickiej w Świdnicy, a 14 marca został otwarty sklep franczyzowy w CH Alfa w Grudziądzu o powierzchni 140 mkw. – poinformował redakcję Retailnet.pl Norbert Miętki, reprezentujący spółkę Etos.

Diverse to marka odzieżowa, która powstała w 1993 roku. Diverse jako koncept multibrandowy funkcjonuje w ponad 150 punktach detalicznych zlokalizowanych na terenie Polski. Oferta obejmuje produkty marki Diverse, CLTN oraz Iridium. Każda z marek dedykowana jest odrębnym grupom klientów. Dla stałych klientów Diverse powstał program lojalnościowy o nazwie Diverse Club. Uczestnicy programu mają dostęp do informacji o produktach, promocjach, imprezach i limitowanych ofertach.

Marka Diverse jest zdobywcą m.in. takich nagród i wyróżnień jak tytuł CoolBrand Polska, przyznawany marce rozumianej jako obiekt pożądania wśród osób wyznaczających trendy i wywierających wpływ na opinię publiczną; Diamenty Forbesa w rankingu najbardziej wartościowych firm oraz wyróżniona jako Studencki Produkt Roku.