Gino Rossi SA: gorsze wyniki w 2011 roku

Diverse powiększa liczbę salonów

Diverse powiększa liczbę salonów

Zarząd spółki Gino Rossi poinformował w raporcie rocznym, że jej strata netto w 2011 roku wyniosła 8,43 mln zł. W roku 2010, spółka Gino Rossi  odnotowała zysk w wysokości 6,03 mln zł.
Strata z działalności operacyjnej grupy  w 2011 roku wyniosła niespełna 1 mln zł w przy  zysku wynoszącym  13,4 mln zł w roku 2010.
W komunikacie spółki Gino Rossi czytamy, że jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów wyniosła 186, 14 mln zł  w 2011 roku, wobec 181,61 mln zł w 2010 roku. 

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, która zajmuje czołową pozycję w segmencie obuwia i akcesoriów z wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje kilkadziesiąt sklepów firmowych w Polsce i za granicą oraz kilka sklepów outletowych. W ofercie Gino Rossi znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie oraz akcesoria.

Firma Gino Rossi powstała w czerwcu 1992 roku jako wspólne przedsięwzięcie udziałowców z Polski i Włoch. Jednym spośród sześciu założycieli był signor Gino Rossi, pochodzący z Włoch fabrykant, którego imię i nazwisko Spółka przyjęła jako swoją nazwę. Od 2006 Gino Rossi S.A. notowana jest na GPW. Firma posiada własny zakład produkcyjny w Słupsku, gdzie znajduje się główna siedziba Gino Rossi S.A. oraz zakład produkcji galanterii skórzanej w Elblągu.
 

Reklama

Galeria Jurajska