Marc O’Polo: plany rozwoju sieci w Polsce

Grupa stawia na e-commerce

Grupa stawia na e-commerce

Firma Marc O’Polo posiada już  trzy sklepy w naszym kraju. – Sieć zamierza  uruchomić jeszcze 10-15 sklepów w dużych miastach Polski (m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu) – informuje Monika Piątkowska, przedstawicielka sieci odpowiedzialna za komunikację z mediami w Polsce.

W grudniu 2011 roku został otwarty pierwszy sklep tej marki w Polsce,  w warszawskiej Galerii Mokotów. W lutym 2012 roku powstały dwa kolejne salony– w katowickiej Silesia City Center i Starym Browarze w Poznaniu. W kwietniu tego roku nastąpi otwarcie sklepu Marc O’Polo w warszawskich Złotych Tarasach. O szczegółach dotyczących kolejnych lokalizacji, firma na razie nie informuje.

Założona w 1967 roku sieć Marc O’Polo oferuje przede wszystkim ubrania casualowe dla kobiet i mężczyzn. Właścicielem marki od 1997 roku jest Marc O’Polo International GmbH. centrala firmy mieści się w niemieckim Stephanskirchen. Sieć składa się obecnie z ponad 2,45 tys. salonów na całym świecie. Firma nie ma przedstawicielstwa w Polsce.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016