Sylwester Cacek Prezes Zarządu Sfinks Polska

-Popularności outletów Fashion House służy to, że często najemcy osiągają w nich dużo lepsze obroty niż w innych, regularnych lokalizacjach- podkreśla Mirosław Januszko, członek zarządu ds. inwestycji, Polonia Property Fund II. Tylko w ubiegłym roku najemcami Fashion House Outlets Centres stały się takie firmy jak: Marks & Spencer, Paris Women, Mountain Warehouse oraz ekskluzywne marki z grupy Max Mara: Coccinelle, Pollini, Marella, a także Tommy Hilfiger, Lacoste i Caterina.

Stale rośnie zainteresowanie wynajmem lokali w Fashion House Outlets Centres, branża retail ma się dobrze i potrzebuje nowoczesnej przestrzeni do rozwoju swoich sieci sprzedaży. Coraz częściej także inwestorzy patrzą na outlety jak na inwestycję, którą warto mieć w portfelu nieruchomości komercyjnych. Polonia Property Fund II otrzymuje wiele zapytań od inwestorów zainteresowanych kupnem naszych obiektów. Pojawiają się także propozycje współpracy od partnerów biznesowych funduszu, chcących budować czy kupować podobne centra w Polsce oraz innych krajach Europy Centralnej. Ten sektor, szczególnie w czasach kryzysu, generuje bardzo atrakcyjne przychody – zarówno dla naszym inwestorów, jak i najemców. Cieszymy się, że od 5 lat właśnie Fundusz Polonia Property Fund II jako jeden z pierwszych zainwestował na tym rynku – mówi Mirosław Januszko, Członek Zarządu ds. Inwestycji, Polonia Property Fund II.

Więcej o strategii rozwoju i działalności Fashion House Outlets Centres będzie można przeczytać w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.