Wójcik Fashion: rozwój sieci sklepów

Salon Parfois w CH Blue City

Salon Parfois w CH Blue City

Spółka odzieżowa Wójcik Fashion, w 2012 roku planuje zwiększyć sieć o 12 sklepów. – W najbliższym czasie otworzymy dwa sklepy w Gorzowie Wielkopolskim, gdzie podpisaliśmy umowy najmu w Galerii Askana dla lokalu o powierzchni 60 mkw. i Nova Park o powierzchni 65 mkw.- powiedział redakcji Retailnet.pl Marek Szostak, członek zarządu spółki ds. rozwoju oraz dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Sp.z o.o., Sp.k.

– W tym roku oprócz sklepów własnych bardzo silnie chcemy rozwinąć nasze drugie skrzydło sprzedażowe – franczyzę. Zdecydowaliśmy się na ten krok w związku z dużym zainteresowaniem inwestorów nasza marką. Spośród 12 sklepów, które otworzymy tylko trzy będą należeć do sieci własnej. – dodaje Marek Szostak 

Wójcik Fashion Sp.z o.o., Sp.k. to właściciel marki Wójcik, która specjalizuje się w sprzedaży ubranek dla dzieci do siódmego roku życia oraz Hot Oil, skierowaną do starszych dzieci. Obecnie pod szyldem Wójcik działa 60 placówek, z czego 50 to sklepy firmowe, 10 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma oprócz Polski dostępna jest także na rynkach niemieckim, rosyjskim, brytyjskim oraz amerykańskim.

Marka, której założycielką jest Ilona Wójcik powstała w 1987 roku, od kiedy otwarty został pierwszy sklep i profesjonalna szwalnia. Obecnie sklepy firmy znajdują się m.in. w CH Sfera w Bielsku Białej czy kieleckiej Galerii Echo.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016