Clarks: remodeling sklepów

Spólka posiada w porfolio m.in. markę Alpinus

Spólka posiada w porfolio m.in. markę Alpinus

Sieć obuwniczych Clarks zmienia aranżację salonów w galeriach handlowych.– W zeszłym roku postanowiliśmy przeprowadzić remodeling naszych salonów, z systemu Global System na C7.  Poprzedni wystrój salonów skupiony był wokół koloru białego wdał na się zbyt zimny. W nowej odsłonie sklepy będą charakteryzowały się kolorem neonowo zielonym, który jest bardziej ciepły i inną strukturą skóry na meblach.  Dlatego wymieniamy w salonach wszystkie elementy aranżacji wnętrza od podłóg, poprzez meble. Pierwszy sklep  w którym zmieniliśmy aranżację jest zlokalizowany w CH Targówek – powiedziała redakcji Retailnet.pl Karolina Pawłowska  marketing manager CEE w C. & J. Clark Polska Sp. z o.o.

W Polsce marka Clarks posiada 17 sklepów własnych m.in. Galeria Mokotów w Warszawie, C.H. Silesia City Center w Katowicach, CH Pestka w Poznaniu

Spółka C. & J. Clark International Ltd. powstała w 1825 roku w Wielkiej Brytanii. Zajmuje się zarówno sprzedażą obuwia jak i jego projektowaniem.

Marka ma w swojej ofercie obuwie damskie, męskie oraz dziecięce, a także torebki. Przy produkcji stosuje dopasowane do przeznaczenia obuwia technologie, w tym opracowane samodzielnie.  Zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Wielkiej Brytanii, Północnej Ameryce, Zachodniej i Wschodniej Europie, Indiach oraz Chinach.  Marka obecna jest w m.in. Japonii, Turcji, Indonezji, Luksemburgu, Singapurze, a także Ameryce Łacińskiej, krajach Europy Wschodniej takich jak  Republika Czeska i Polska.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016