Salon marki Stradivarius w Galerii Kazimierz

Grupa Adidas, która w swoim portfolio posiada marki Adidas i Reebok planuje w 2012 otworzyć nowe sklepy monobrandowe i duobrandowe w galeriach handlowych.  – Aktualnie na terenie Polski mamy ponad 100 sklepów. W tym roku otworzymy trzy sklepy w galeriach handlowych m.in. Galaxy Szczecin, Korona Kielce i City Center Rzeszów – powiedział redakcji Retailnet.pl Artur Czerwonogrodzki Country Manager Adidas Poland.

– Ponadto zamierzamy przeprowadzić  modernizację istniejących sklepów Adiddas i Reebok w galeriach handlowych. Zaczynamy od sklepu Reebok w Galerii Arkadia, gdzie wprowadzimy nowy system meblowy Core. To będzie pierwszy tego typu sklep w Polsce, drugi jest zlokalizowany w jednej z moskiewskich galerii. Również zmienimy wygląd sklepu w Galerii Bałtycka oraz Galerii Madison. – dodaje Artur Czerwonogrodzki.

Sklepy duobrandowe czyli Adiddas i Reebok mają średnią powierzchnię 220 mkw, natomiast monobrandowe nie mniejszą niż 150 mkw.   Dla każdej z lokalizacj firma określa metraż sklepów indywidualnie, zależnie od potencjału danej lokalizacji.

W połowie 2011 roku Adidas zapowiedział, że  już w  2012 roku chce zostać liderem kategorii football na polskim rynku, gdzie dotychczas palmę pierwszeństwa dzierży Nike. Obie spółki mają w sumie 80 proc. rynku. W wydanym przez spółę komunikacie prezes Adidas Group Herbert Hainer mówil, że do 2015 roku grupa chce zostać liderem polskiego rynku odzieży sportowej.