Nowe placówki Czerwonej Torebki w Bytomiu i Tomaszowie Mazowieckim

Zarząd firmy Jysk, międzynarodowej sieci sklepów oferujących artykuły dla domu zapowiada, że w ciągu każdego roku zamierza uruchamiać około 12 nowych salonów. Firma poszukuje powierzchni handlowej w miastach mających powyżej 30 tys. mieszkańców.

Najnowszą umowę najmu na sklep ponad 1 tys mkw, Jysk podpisała z Multishop Sochaczew. – Obecnie posiadamy 136 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Są to zarówno lokale wynajmowane w centrach i galeriach handlowych jak również obiekty wolnostojące. Optymalną wielkością dla naszej działalności jest powierzchnia około 1.100 mkw., w tym sala sprzedaży musi mieć nie mniej niż 750 mkw., magazyn około 200 mkw., a zaplecze sanitarno-biurowe ok. 50 mkw. Szukamy powierzchni jednolitych gdzie szerokość sali sprzedaży jest nie mniejsza niż 16 m., o regularnym kształcie, położonych wyłącznie na parterze. Na chwilę obecną zainteresowani jesteśmy miastami powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Interesuje nas zarówno udział w nowych projektach, jak i najem w obiektach już funkcjonujących – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Jacek Wasilewski, dyrektor ds. rozwoju development manager, Jysk Sp. z o.o.

Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, własność założyciela, Duńczyka Larsa Larsena. Na koncern Jysk składają się liczne spółki, w tym: Dänisches Bettenlager og Bettenwelt, Bolia.com (europejska sieć internetowych sklepów meblowych z salonami wystawowymi w dużych miastach Europy), Interior Direct (duży dostawca wyposażenia dla hoteli, centrów konferencyjnych i szkoleniowych), Himmerland Golf & Country Club (jeden z najlepiej zbudowanych placów golfowych Skandynawii z własnym hotelem najwyższej klasy). Obecnie grupa JYSK obejmuje około 1.900 sklepów w 34 krajach na całym świecie. Roczny obrót grupy wynosi około 2,5 miliardów euro.

Park handlowy Multishop Sochaczew o powierzchni handlowej ok. 21 tys mkw będzie największym kompleksem handlowym w regionie. Do dyspozycji klientów zostanie oddanych w sumie 15 punktów handlowo-usługowych, w tym największy w regionie hipermarket spożywczy Tesco, jedyny w regionie hipermarket budowlany DIY – firmy OBI oraz sklepy znanych marek odzieżowych, obuwniczych, usługowych, a także salon AGD, drogeryjny i sportowy. Ponadto bezpośrednio przy wjeździe do projektu zaplanowana jest jedyna w regionie restauracja drive. Na terenie obiektu znajdzie się około 660 komfortowych miejsc parkingowych. Komercjalizację obiektu prowadzi firma Mallson Polska.

Planowane otwarcie pierwszej fazy obiektu – marketu budowlano-ogrodniczego OBI to II kwartał 2012r. a zakończenie całego projektu to początek roku 2013. Aktualnie dobiega końca budowa OBI oraz trwa wybór generalnego wykonawcy dla części hipermarketu oraz retail parku.

Projekt w Sochaczewie to pierwszy z planowych 10 obiektów spółki McKinlay Development, które spółka chce zrealizować w najbliższych 5 latach.