Marc O’Polo: w Polsce marka stawia na tradycyjne sklepy

Centro negocjuje 38 umów najmu lokali w galeriach handlowych

Centro negocjuje 38 umów najmu lokali w galeriach handlowych

Sklepy internetowe marki Marc O’Polo działają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii oraz Szwecji. – Nie ma jednak jeszcze decyzji, kiedy zakupy przez internet będą dostępne również w Polsce -informuje Monika Piątkowska, przedstawicielka sieci odpowiedzialna za komunikację z mediami w Polsce.

Firma Marc O’Polo posiada już trzy sklepy stacjonarne w naszym kraju. Sieć zamierza uruchomić jeszcze 10-15 sklepów w dużych miastach Polski (m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu). W kwietniu tego roku nastąpi otwarcie sklepu Marc O’Polo w warszawskich Złotych Tarasach. O szczegółach dotyczących kolejnych lokalizacji, firma na razie nie informuje.

Założona w 1967 roku sieć Marc O’Polo oferuje przede wszystkim ubrania casualowe dla kobiet i mężczyzn. Właścicielem marki od 1997 roku jest Marc O’Polo International GmbH. centrala firmy mieści się w niemieckim Stephanskirchen. Sieć składa się obecnie z ponad 2,45 tys. salonów na całym świecie. Firma nie ma przedstawicielstwa w Polsce.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016