Wójcik Fashion: negocjacje umów w galeriach handlowych

Sieć jest już obecna w Polsce

Sieć jest już obecna w Polsce

Spółka odzieżowa Wójcik Fashion, która specjalizuje się w sprzedaży ubranek dla dzieci, negocjuje umowy najmu dla swoich lokali w galeriach handlowych. – Prowadzimy rozmowy w Galerii Słonecznej w Radomiu, City Center Rzeszów oraz w trzech lokalizacjach na terenie Poznania m.in. w Starym Browarze i Plaza Poznań. – powiedział redakcji Retailnet.pl Marek Szostak, członek zarządu spółki ds. rozwoju oraz dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Sp.z o.o.

– Chcemy w ciągu kilku lat rozwinąć sieć do 100 salonów. Dlatego cały czas poszukujemy nowych miejsc dla naszych sklepów. Interesują nas lokale o powierzchni między 80, a 90 mkw. – dodaje Marek Szostak. 

Wójcik Fashion Sp.z o.o., sp.k. to właściciel marki Wójcik, która specjalizuje się w sprzedaży ubranek dla dzieci do siódmego roku życia oraz Hot Oil, skierowaną do starszych dzieci. Obecnie pod szyldem Wójcik działa 60 placówek, z czego 50 to sklepy firmowe, 10 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma oprócz Polski dostępna jest także na rynkach niemieckim, rosyjskim, brytyjskim oraz amerykańskim.

Marka, której założycielką jest Ilona Wójcik powstała w 1987 roku, od kiedy otwarty został pierwszy sklep i profesjonalna szwalnia. Obecnie sklepy firmy znajdują się m.in. w CH Sfera w Bielsku Białej czy kieleckiej Galerii Echo.
 

Reklama

Galeria Jurajska