Obecnie firma Swarovski posiada 19 butików w Polsce. Cztery z nich zostały uruchomione w 2011 roku (Arkadia i Promenada w Warszawie, Echo Kielce, Malta Poznań). Firma planuje już kolejne otwarcia. Nowe lokalizacje powstaną zarówno na zasadach ‘Partenr Boutique’ jak i w formie własnych sklepów.

– W ciągu najbliższych dwóch lat zostaną otwarte salony m.in. w Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu, Zakopanem, Bydgoszczy, Toruniu, Szczecinie i Lublinie. Sklepy w większości zlokalizowane są w największych centrach handlowych – informuje Wioleta Wrześniak, przedstawicielka firmy odpowiedzialna za komunikację z mediami. Średnia powierzchnia butików wynosi 40-60 mkw.

Firma Swarovski to największy producent wyrobów ze szlifowanego kryształu na świecie. Firma posiada prawie 1900 salonów sprzedaży na całym świecie. Swarovski Poland Sp zoo posiada w tej chwili pięć własnych sklepów, natomiast pozostałe 14 to butiki partnerskie. Za ekspansję sieci w Polsce odpowiada Ewa Sereczynska (Managing Director CGB Poland ) oraz Andrzej Kurzawa (Retail and Account Manager).