Pawo: negocjacje umów w galeriach handlowych

W Europie inwestorzy zainteresowani są najważniejszymi miastami

W Europie inwestorzy zainteresowani są najważniejszymi miastami

Spółka Pawo, która specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej, otworzy pięć salonów w galeriach handlowych w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Wszystkie sklepy będą funkcjonować w systemie franczyzowym.

– W 2011 roku otworzyliśmy cztery salony, dwa własne i dwa francyzowe. Obecnie posiadamy 30 lokali w galeriach handlowych na terenie całego kraju. Obserwujemy dokładnie rynek odzieżowy i postanowiliśmy spokojnie powiększać sieć salonów o 4-5 w ciągu roku. Mamy już podpisaną umowę najmu lokalu o powierzchni 100 mkw. w galerii City Center Rzeszów. Ponadto prowadzimy rozmowy na temat kolejnych lokalizacji z galeriami handlowymi w Czeladzi na Śląsku, Plaza Poznań, Suwałki Plaza i w szczecińskim Outlet Parku.. – powiedział redakcji Retailnet.pl Paweł Wolski, dyrektor zarządzający spółki Pawo.

Butiki sieci Pawo to lokale średniej wielkości o powierzchni od 80 do 100 metrów kwadratowych, usytuowane przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. W 2012 roku spółka postawiła na rozwój sieci w systemie franczyzowym.

Marka Pawo powstała w 2002 roku. Jej założycielem i prezesem jest Piotr Włodarczyk. Spółka specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej w kategorii premium. Butiki sieciowe znajdują się m.in. w łódzkiej Manufakturze, katowickiej Silesii, Galerii Bełchatów, warszawskich Złotych Tarasach, Galerii Atrium w Koszalinie, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu czy Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016