Swarovski: nowa aranżacja salonów

Wszystkie nowo otwierane salony powstają według nowego konceptu aranżacji, który sukcesywnie wprowadzany będzie we wszystkich sklepach marki – informuje portal Retailnet.pl Wioleta Wrześniak, przedstawicielka firmy odpowiedzialna za komunikację z mediami. Średnia powierzchnia butików wynosi 40-60 mkw. Obecnie firma Swarovski posiada 19 butików w Polsce.

– Do tych działań zaangażowano projektanta Tokujina Yoshioka. Nowa koncepcja skupia się wokół motywu „Crystal Forest, który na zewnątrz pojawia się w formie pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Wystrój salonów zawiera stałe elementy, takie jak kryształowy łabędź za kasą czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu – dodaje Wioleta Wrześniak.

Firma Swarovski to największy producent wyrobów ze szlifowanego kryształu na świecie. Firma posiada prawie 1900 salonów sprzedaży na całym świecie. Swarovski Poland Sp zoo posiada w tej chwili pięć własnych sklepów, natomiast pozostałe 14 to butiki partnerskie. Za ekspansję sieci w Polsce odpowiada Ewa Sereczynska (Managing Director CGB Poland ) oraz Andrzej Kurzawa (Retail and Account Manager).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016