PKO BP: rozwój sieci placówek

Centrum handlowe

Centrum handlowe

PKO Bank Polska posiada 1117 oddziałów detalicznych na terenie całego kraju. Z tego 33 oddziały są zlokalizowane w hipermarketach i 325 w centrach handlowych. Preferowana powierzchnia placówek w galeriach handlowych to około 120-150 mkw. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet.pl koncepcja rozwoju sieci placówek własnych banku jest na etapie uszczegółowiania, dlatego bank nie podaje informacji w tym zakresie. Za rozwój sieci placówek banku odpowiada Paweł Kozłowski dyrektor departamentu sieci w PKO BP.

Bank na bieżąco zmienia aranżację swoich punktów. Podejmowane są działania poprawiające warunki obsługi klientów w oddziałach. Implementowany jest standard obsługi klientów „na siedząco”, a stanowiska gotówkowe dodatkowo wyposażane są w dyspensery z zamkniętym obiegiem gotówki.

PKO Bank Polski jest jednym z najstarszych banków w Polsce. Odziały banku świadczą usługi zarówno osobom fizycznym i klientom biznesowym. Najpopularniejsze usługi to: konta, lokaty, kredyty gotówkowe i hipoteczne, karty kredytowe itp. Jest także jednym z głównych partnerów samorządów m.in. gmin, powiatów i województw, w zakresie organizacji emisji obligacji komunalnych

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016