Wizualizacja wnętrza galerii

Z końcem marca 2012 uruchomiono innowacyjny koncept obuwniczy Symbiosis. Salon o powierzchni 84 mkw. działa w Galerii Wisła w Płocku i dostępne jest w nim obuwie z kategorii smart casual marek Lacoste, Timberland, Tommy Hilfiger, Ecco.

– To zupełnie nowy koncept obuwniczy MIG, zgodnie z którym wprowadziliśmy klimat „udomowienia” – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group. – Zgodnie z założeniami Symbiosis ma przypominać klientom ich własny salon lub pokój wypoczynkowy. Dlatego zamiast tradycyjnych puf do przymierzania jest komplet dwóch foteli i sofa. Tuż obok stolik z magazynami i książkami, ława, lampa podłogowa oraz wiele innych gadżetów wnętrzarskich, rodem z naszego M – dodaje.

Centralnym punktem salonu jest zdekonstruowana szafa, która stanowi innowacyjny ekspozytor na produkty. To także element dekoracyjny, który będzie wyróżnikiem dla konceptu Symbiosis. Symbiosis to także pierwszy salon obuwniczy w Polsce, w którym Doradcy serwują klientom świeżo zmieloną kawę.

Na razie na rynku funkcjonują dwa salony Symbiosis – pierwszy znajduje się w Koszalinie w pierwotnej koncepcji „shop in shop” w CH Atrium; ma powierzchnię 96 mkw. Właściciel salonów Symbiosis, spółka Marketing Investment Group planuje rozwój konceptu w dużych miastach w Polsce.