Clarks otworzy sklep internetowy w polsce

Spółka Wójcik Fashion planuje rozwój sieci poza granicami Polski. – Na początku marca 2012 roku otworzyliśmy pierwszy sklep w Austrii o powierzchni 130 mkw. Ponadto działają już dwa sklepy na Ukrainie, we Lwowie, a  dwa kolejne ruszą w Kijowie. Poszerzamy sieć na Ukrainie ponieważ znamy dobrze ten rynek. Przez wiele lat prowadziliśmy tam sprzedaż hurtową i mamy wielu odbiorców.  Zamierzamy również otworzyć sklepy w Rosji i Kazachstanie. Poszukujemy lokalizacji przy głównych ulicach miast i w galeriach handlowych – powiedział redakcji Retailnet.pl Marek Szostak, członek zarządu spółki ds. rozwoju oraz dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Sp.z o.o.

– Obecnie trudno jest utrzymać spółkę ze sprzedaży produktów tylko na rodzimym rynku. Widać spadek odwiedzalności galerii handlowych, a to wiąże się z mniejszymi przychodami sklepów. Dlatego postanowiliśmy dywersyfikować sieć. – dodaje Marek Szostak.

Wójcik Fashion Sp.z o.o., sp.k. to właściciel marki Wójcik, która specjalizuje się w sprzedaży ubranek dla dzieci do siódmego roku życia oraz Hot Oil, skierowaną do starszych dzieci. Firma również wprowadza nową markę Ceremony z ubrankami dla niemowląt.  Obecnie pod szyldem Wójcik działa 60 placówek, z czego 50 to sklepy firmowe, 10 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma oprócz Polski dostępna jest także na rynkach niemieckim, rosyjskim, brytyjskim oraz amerykańskim. Firma prowadzi również sklep internetowy marki Wójcik.

Marka, której założycielką jest Ilona Wójcik powstała w 1987 roku, od kiedy otwarty został pierwszy sklep i profesjonalna szwalnia. Obecnie sklepy firmy znajdują się m.in. w CH Sfera w Bielsku Białej czy kieleckiej Galerii Echo.