Alma Market: plany wprowadzenia nowej marki

Galeria Korona Kielce

Galeria Korona Kielce

Alma Market SA, właściciel m.in. Deliketesów Alma oraz sieci Krakowski Kredens zapowiada rozszerzenie swojej działalności. Przy okazji opublikowania wyników finansowych za 2011 rok firma poinformowała, że zamierza na jesieni 2012 roku wprowadzić na polski rynek nową markę produktów. Na początek będzie ona dostępna w sklepach Almy. Nie wiadomo, czy w przyszłości powstaną odrębne placówki, tak jak to stało się z siecią Krakowski Kredens, która również debiutowała w marketach Almy jako marka.

– Po dużym sukcesie związanym z wprowadzeniem na rynek produktów marki własnej pod nazwą „Krakowski Kredens”, w 2012 roku będziemy mieć dla naszych klientów kolejną niespodziankę związaną z nową marką produktów. Spodziewamy się, że nowe produkty będą bardzo pozytywnie wpływać na dalszy wzrost sprzedaży, jak też poprawę naszej rentowności. – czytamy w komunikacie spółki.

Na koniec 2011 roku Alma Market SA posiadała 33 obiekty handlowe stacjonarne. W 2012 roku Alma Market zamierza także uruchomić cztery nowe obiekty handlowe: w Gdyni, Krakowie, Warszawie i na terenie aglomeracji warszawskiej. Firma przeznaczy na ten cel maksymalnie 15 mln zł. Poza inwestycjami związanymi z rozwojem sieci handlowej planuje się również inwestycje odtworzeniowe i modernizacyjne, których wartość nie powinna przekroczyć 2 mln zł.
 

Reklama

Galeria Jurajska