Attirance: plany ekspansji na polskim rynku

Wiesław Wojas kupił DH Gorce

Wiesław Wojas kupił DH Gorce

Łotewska marka zajmująca się produkcją i sprzedażą kosmetyków naturalnych zamierza rozwijać swoją sieć sprzedaży. Firma poszukuje franczyzobiorców m.in. na terenie naszego kraju. Zamierza otwierać nowe salony o powierzchni od 25 do 40 mkw. w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. W tym roku firma postanowiła zwiększyć liczbę sklepów franczyzowych na całym świecie z 35 do 60 lokali i zainwestować do 50 tys. łatów.

– Obecnie szukamy partnerów franczyzowych w krajach nadbałtyckich. Rozwój sieci sprzedaży w tych krajach jest jednym z celów strategicznych firmy na ten rok. Od 2007 roku, od kiedy został wprowadzony model franczyzy, produkty firmy można nabyć w 43 krajach, m.in. we Włoszech, Francji, Finlandii, Niemczech, Kanadzie, czy Rosji. W najbliższym czasie planujemy otworzyć sklep firmowy Attirance na Łotwie – powiedział Mārtinš Jaunzems, dyrektor sprzedaży Attirance.

Attirance oferuje ponad 36 grup produktów i 300 produktów. Obecnie 93 proc. z jej wyrobów trafia za granicę. W przyszłym roku firma planuje podwojenie eksportu.

Attirance jest marką łotewską. Firma powstała w 2003 roku i zajmuje się produkcją i sprzedażą naturalnych, ręcznie produkowanych kosmetyków. W 2011 r. Attirance miała roczne obroty w wysokości 1,08 mln łatów.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016