H&M: nowa marka sklepów zadebiutuje w 2013 roku

CH Jantar w Słupsku

CH Jantar w Słupsku

Po debiucie marki odzieżowej COS należącej do grupy H&M  szwedzki koncern zapowiada  prace nad kolejną siecią sklepów.  Koncept COS firma H&M rozwijała w Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Danii, Holandii i Szwecji. Otwarto tam 46 sklepów. Ich sukces sprawił, że zdecydowano się na dołączenie do tej listy pięciu nowych krajów: Finlandii, Włoch, Hongkongu, Kuwejtu i Polski.

W naszym kraju  COS zadebiutuje latem w warszawskim obiekcie Mysia 3, gdzie lokują się butiki znanych firm. Sklep zajmie powierzchnię 500 metrów kwadratowych na dwóch piętrach. W jego ofercie znajdzie się nowoczesna i elegancka odzież, zgodnie ze strategią H&M, modna, dobrej jakości i w rozsądnych cenach. Poza sklepem w Mysia 3, będzie też dostępna w sprzedaży internetowej.

Teraz prezes zarządu firmy Karl-Johan Persson poinformował, że trwają prace nad stworzeniem kolejnej sieci odzieżowej. Już w przyszłym roku ma zostać uruchomiona sprzedaż produktów H&M w ramach nowej, niezależnej marki. Brak bliższych informacji na ten temat. Spekuluje się jedynie, że tym razem na rynek trafi oferta z górnej półki, aczkolwiek skierowana do młodszej generacji klientów. Pierwszy sklep zostanie otwarty w Europie, choć nie wiadomo jeszcze w jakim kraju.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016