Sieć H&M ma na świecie blisko 2,5 tys sklepów

Kiedy się zaczyna, a kiedy kończy  rekomercjalizacja? W przypadku  Centrum Handlowego Forum Gliwice to proces dobiegający końca, do którego zarządca powróci za kilka lat- mówi Agnieszka Mielcarz dyrektor Centrum Handlowego Forum Gliwice.

– W większości obiektów każdego roku dochodzi do naturalnej wymiany najemców. To zjawisko na poziomie kilku procent. Dlatego bliżej mi do stanowiska, że rekomercjalizacja tak naprawdę trwa nieprzerwanie. W tym procesie istotną rolę odgrywa komunikacja z rynkiem, a narzędzia marketingowe i public relations wydatnie podnoszą jego efektywność. To szczególnie ważne w przypadku centrów, które negocjacje umów i wynajmu powierzchni prowadzą na własną rękę, nie korzystają z pośrednictwa oraz  wsparcia agencji leasingowych – tak jak CH Forum. W przypadku gliwickiego centrum rozpoczęcie działań z wyprzedzeniem  na rzecz rekomercjalizacji wymusiła sytuacja rynkowa…

Więcej o kulisach rekomercjalizacji w CH Forum Gliwice w kwietniowym miesięczniku Shopping Center Poland.

CH Forum to centrum handlowo-rozrywkowe położone w centrum Gliwic. Ze swoimi 43 tys mkw. powierzchni handlowej (GLA) i 140 najemcami, jest drugim tego typu obiektem na Górnym Śląsku i w Zagłębiu – najszybciej rozwijającym się i najgęściej zaludnionym regionie Polski (2,5 miliona mieszkańców). Świetna lokalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym, wysokie obroty oraz rzesza lojalnych klientów to główne czynniki sukcesu CH Forum. 70 proc. najemców CH Forum to marki modowe, w tym znane firmy odzieżowe, takie jak: Bershka, Cubus, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Royal Collection, Zara, Tom Tailor. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Almi Decor, Home&You (wyposażenie wnętrz), RTV Euro AGD, Sony (elektronika), Douglas i Super-Pharm (drogerie i perfumerie). Część rozrywkowa FORUM to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz pierwszy w regionie klub sieci Pure Health & Fitness.
Na początku 2011 roku w CH Forum otwarto strefę restauracyjną o architekturze i stylistyce nawiązującej do nazwy: „Pod chmurami”. W centrum prowadzony jest program lojalnościowy KLIK, w którym uczestniczy ok. 30 tys klientów.
Centrum zarządza Avestus Real Estate Sp. z o.o. Dyrektorem zarządzającym jest Agnieszka Mielcarz