Ochnik otwiera dwa sklepy w galeriach handlowych

Z końcem marca 2012 uruchomiono innowacyjny koncept obuwniczy marki Symbiosis, której właścicielem jest spółka Marketing Investment Group. Nowy salon w którym dostępne będzie obuwie z kategorii smart casual marek Lacoste, Timberland, Tommy Hilfiger, Ecco działa w Galerii Wisła w Płocku. Zarząd spółki planuje rozwój sieci sprzedaży.

– Planujemy rozwój konceptu w dużych polskich miastach. Negocjacje z deweloperami trwają – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group.

Zgodnie z założeniami konceptu Symbiosis sklepy mają przypominać klientom ich własny salon lub pokój wypoczynkowy. Dlatego zamiast tradycyjnych puf do przymierzania jest komplet dwóch foteli i sofa. Przestrzeń wypełniają także inne domowe meble np. stolik z magazynami i książkami, ława, lampa podłogowa oraz wiele innych gadżetów wnętrzarskich. Centralnym punktem salonu jest zdekonstruowana szafa, która stanowi innowacyjny ekspozytor na produkty. To także wyjątkowy element dekoracyjny, który będzie wyróżnikiem dla konceptu Symbiosis.

Na razie na rynku funkcjonują dwa salony Symbiosis – pierwszy znajduje się w Koszalinie w pierwotnej koncepcji „shop in shop” w CH Atrium i ma powierzchnię 96 mkw., a drugi właśnie w Galerii Wisła w Płocku i ma 84 mkw. powierzchni.

Grupa MIG od wielu lat wprowadza na polski rynek znane, międzynarodowe marki i nimi zarządza. Od 2002 roku Grupa MIG reprezentuje w Polsce, m.in. marki Timberland i Umbro. Jest również właścicielem marki sklepów multibrandowych Sizeer w Polsce.

Marketing Investment Group zarządza rozwijającą się siecią 60 salonów Sizeer plus e-sizeer.com, Timberland (na rynku polskim funkcjonuje 13 salonów, 3 outlety, plus timberland.pl, w kolejnych latach ich liczba znacznie wzrośnie), 38 salonów 50style plus 50style.pl oraz 9 salonów Umbro. Firma stawia na rozwój sprzedaży poprzez kanał e-commerce.