Obiekt działa od 30 marca 2012 roku

–  Jesteśmy przekonani, że nasi klienci docenią możliwości nowej platformy. Ostrożne estymacje, oparte na obserwacji rynku zamówień on-line, wskazują, że wprowadzenie takich rozwiązań może zwiększyć obroty lokali o około 10 proc. w pierwszym roku. Przy odpowiedniej kampanii informacyjnej wzrost ten może być jeszcze większy. – mówi Wioletta Klimczyk, Członek Zarządu Da Grasso Sp. z o.o.

 – Nowa platforma on-line to wyjście naprzeciw potrzebom naszych klientów. Stawiamy na optymalizację funkcjonalności strony, łatwości nawigowania, odnajdywania potrzebnych informacji. Chcemy by każdy użytkownik mógł szybko zapoznać się z ofertą i aktualnymi promocjami i w kilku prostych krokach wybrać, zamówić i zapłacić za ulubione danie. Dlatego wprowadzamy system, który nie tylko pozwoli na składanie zamówień poprzez stronę www, ale również na płatności on-line. Przyspieszy to proces zamówień i uwolni naszych Klientów od potrzeby posiadania przy sobie gotówki.

– Dużym krokiem naprzód jest też zaawansowany system geolokalizacji, który automatycznie skieruje zamówienie klientów do najbliższego lokalu. Pozwoli to na zminimalizowanie czasu oczekiwania na dostawę. Wiemy, że nasi klienci cenią sobie niezależność i mobilność. Dlatego platforma będzie też przystosowana do obsługi przez urządzenia przenośne. – dodaje Wioletta klimczyk 

Firm Da Grasso Sp. z o.o. posiada ponad 200 pizzerii działająca na zasadzie franczyzy. Pizzerie Da Grasso są zlokalizowane przy głównych ulicach miast i w galeriach handlowych o średniej powierzchni 100 mkw. Pizzerie Da Grasso można spotkac w 9 galeriach handlowych.