Wzrost sprzedaży spółki NG2

Intersport Polska SA wypracowała w marcu 2012 roku ponad 15,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, czyli o 8,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku. Z kolei narastająco, w okresie od stycznia do marca 2012, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła około 63,2 mln zł (wzrost o 19,1 proc. w porównaniu do poprzedniego roku).

W ciągu najbliższych dwóch lat (2012 – 2013) spółka planuje uruchomić kilka swoich salonów sprzedaży. Podpisano już umowy na wynajem lokali w powstających centrach handlowych: CHU Korona w Kielcach, CH Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim, CH Felicity w Lublinie. W 2011 roku spółka otworzyła trzy sklepy – w Radomiu, Szczecinie oraz Rzeszowie. Salony sieci funkcjonują wyłącznie w centrach handlowych.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie ponad 30 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych. Lokale sieci znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall i Arkadia, wrocławskich: Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki oraz poznańskich: Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. Zarząd spółki zapowiada, że w nadchodzącym 2012 roku planuje otworzyć nowe sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim.

Spółka posiada koncepcję wzorcowego sklepu sieci – taki lokal powinien być zlokalizowany w największych centrach handlowych, w wiodących miastach Polski i mieć około 1 tys. mkw. powierzchni.
Grupa Intersport jest największą na świecie organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W 39 krajach znajduje się ponad 5320 sklepów.