Michał Kałużyński, Redan: dynamiczny rozwój kanału e-commerce

Poprawa wyników finansowych spółki

Poprawa wyników finansowych spółki

W internetowym sklepie marki Top Secret, należącej do Grupy Redan, wprowadzono możliwość odbioru zamówienia w paczkomatach InPost. Nowa usługa cieszy się dużym zainteresowaniem, ponieważ już co dziesiąte zamówienie sklepu jest dostarczane poprzez paczkomaty. Wśród nowych udogodnień sklepu Top Secret on-line znalazł się także nowy sposób prezentacji kolekcji. Główny cel wprowadzonych zmian to dalszy, dynamiczny rozwoju kanału e-commerce.

– W 2011 r. wartość sprzedaży zrealizowanej poprzez e-commerce wzrosła aż o 250 proc.. Rozwój sklepu on-line jest dla nas oczywistym posunięciem, tym bardziej, że planujemy istotne zwiększenie sprzedaży tego kanału, a co za tym idzie zwiększenie udziału w całej strukturze sprzedaży segmentu modowego – powiedział Michał Kałużyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Współpraca sklepu on-line Top Secret z InPost ma na celu usprawnienie dostaw i dywersyfikację możliwości odbioru zamówień przez klientów. W branży e-commerce istotnym elementem jest możliwość szybkiej dostawy. – Większość zamówień można odebrać z paczkomatu już dzień po nadaniu, co znacząco przyśpiesza dostawę i na przykład obecnie zapewnia realizację zamówień jeszcze przed Świętami Wielkanocnymi – dodaje Michał Kałużyński. Paczkomaty InPost gwarantują bardzo szybki odbiór przesyłki w dogodnej i wybranej przez klienta lokalizacji. Sieć paczkomatów liczy 420 urządzeń zlokalizowanych na terenie całego kraju, dostępnych 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Redan w zakresie wysyłek kurierskich do klientów sklepu www.sklep.topsecret.pl współpracuje również z firmą Siódemka, do realizacji których wykorzystywany jest specjalny foliopak, na którym z widnieją logotypy marek Top Secret, Troll, Drywash oraz Siódemki.

Dodatkowym udogodnieniem dla klientów sklepu internetowego, który ostatnio wprowadzono, jest też nowy sposób prezentacji kolekcji. Ubrania zaprezentowane są na sylwetkach modeli, dzięki czemu klienci przed zakupem mogą zobaczyć proponowane stylizacje ubrań wraz z dodatkami.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce grupa kapitałowa zatrudnia ponad półtora tysiąca osób. Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 460 sklepów. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację Happy Kids. Centrala Spółki znajduje się w Łodzi.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska